تلگرام ونتینو  توجه : سفارشهایی که تا قبل از ساعت 12 ظهر هم ثبت شوند همان روز پیک یا فردا تحویل پست میشوند.

مجوز ها و سامانه مکانیزه پست


مجموعه ونتینو دارای نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، وزارت صنعت و معدن و تجارت  بوده و همچنین دارای نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. همانگونه که استحضار دارید شرط لازم جهت دریافت درگاه پرداخت اینترنتی دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت بوده و بدون آن بانک ها مجاز به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به فروشگاه ها نمی باشند. لذا با مشاهده این نشان در صفحه اول هر فروشگاه اینترنتی و تطبیق آن با آدرس سایتی که قصد خرید از آنرا دارید، با اطمینان خاطر می توانید محصولات خود را بصورت اینترنتی خریداری نمایید. 

همچنین فروشگاه اینترنتی ونتینو دارای قرارداد ارسال پستی مکانیزه بصورت ارسال سراسری به کل کشور عزیزمان ایران می باشد. که سفارشات بصورت کاملا مکانیزه و خودکار پس از درج اطلاعات مقصد توسط خریدار مستقیما به سایت پست ارسال گردیده و مامورین پست جمع آوری محصولات به ونتینو مراجعه می نمایند. لذا خواهشمند است نسبت به درج اطلاعات صحیح پستی و شماره تماس در پنل کاربری خود و زمان ثبت سفارش حداکثر توجه را مبذول نمایید.

پس از تکمیل سفارش ، کالاهای درخواستی در واحد توزیع بسته بندی و آماده ارسال توسط پست می گردند. با توجه به حساسیت کالای عرضه شده در این فروشگاه که عطر و ادکلن بوده و نیاز به حداکثر دقت در بسته بندی و پکینگ را دارد، استاندارد پکینگ مرسولات پستی بدین صورت است که اولا از کارتن های پستی با استحکام شرکت پست استفاده می گردد. همچنین هر محصول توسط لفاف پلاستیکی جبابی نیز پوشانده و سپس در جعبه قرار داده می شود. فضای اطراف محصولات نیز بگونه ای پر می گردد تا محصولات کمترین حرکت را در داخل بسته بندی داشته باشند. نمونه تصاویر بسته بندی محصولات به صورت زیر می باشد.

نحوه پوشش محصول با لفاف پلاستیکی حباب دار

استفاده از کارتن های استاندارد پستی با استحکام مناسب

قرار دادن لیبل ارسال مکانیزه پستی روی بسته های آماده ارسال

در زیر نمونه گزارشات پست جهت مرسولات ارسال شده جهت شفافیت و ایجاد اطمینان و آرامش خاطر شما عزیزان قرار داده می شود. امیدواریم شما نیز به زودی به خانواده خریداران عزیز فروشگاه اینترنتی ونتینو ملحق شده و افتخار خدمت رسانی به شما عزیزان را به دست آوریم.

نمونه گزارشات مکانیزه مرسولات ارسالی پستی


پس از ارسال مرسوله به واحد توزیع پست جمهوری اسلامی ایران یک کد رهگیری پستی 20 رقمی برای خریدار ارسال گردیده و از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی می تواند در هر لحظه آخرین وضعیت سفارش خود را بررسی و رصد نماید.