تلگرام ونتینو  توجه : سفارشهایی که تا قبل از ساعت 12 ظهر هم ثبت شوند همان روز پیک یا فردا تحویل پست میشوند.

| روش کار ونتینو |



در بدو ورود به هر سایتی ، بیننده مایل است بداند آن سایت چه خدماتی را و چگونه ارائه می نماید . بازدید کنندگان سایت ونتینو هم از این قاعده مستثنی نیستند . با وجود اینکه با یک نگاه اولیه بدیهی است که به یک فروشگاه اینترنتی وارد شده اید اما این سوال وجود دارد که ونتینو با سایر فروشگاه های اینترنتی چه تفاوت معینی دارد؟ و دوم اینکه این قیمت های معمولا غیر قابل باور چگونه ممکن است؟ در اینجا می خواهیم بطور مختصر به این دو سوال پاسخ دهیم.


ونتینو چیست و با سایر فروشگاه های اینترنتی چه تفاوت مشخصی دارد؟

فروشگاه های اینترنتی معمولا خرده فروشی هایی هستند که در زمینه های خاص مانند عطر، عینک، دستگاه تصفیه آب یا ... کار می کنند و یا یک هایپر مارکت اینترنتی هستند که انواع رسته های کالا در آنها وجود دارد و خریدار با مراجعه به آنها می تواند انواع محصولات دلخواه خود را جستجو، بررسی و خرید نماید. ونتینو یک سایت خرده فروشی مانند سایر خرده فروشی ها نیست. بلکه ونتینو یک سایت حراجی است که در رسته تخصصی عطر و کالاهای  بهداشتی فعالیت می نماید. همچنین در هر چند روز یک بار مجموعه ای از کالاها و اقلام را که قیمت فوق العاده ای دارند، برای مشتریان خود در دسته ای تحت عنوان کمد آقای ووپی عرضه می نماید و پس از فروش این اقلام، حراجی مجددی با کالاهای جدیدی برگزار می نماید. این حراجی ها با عنوان "پیشنهاد های امروز ونتینو" در صفحه اول و همچنین منوی کمد آقای ووپی قابل مشاهده بوده و پس از ارائه محصولات جدید ، محصولات قبلی از طریق منو ها و دسته بندی های فروشگاه قابل دسترسی و خرید می باشد. با این منطق، اینگونه نیست که شما به دنبال هر کالایی که هستید لزوما آنرا در ونتینو خواهید یافت. ولی اگر قصد خرید کالایی دارید، بهتر است حتما یک سر به ونتینو بزنید زیرا اگر در ونتینو موجود باشد معمولا با قیمتی خیلی بهتر از دیگر فروشگاه ها آنرا خریداری خواهید کرد.


این قیمت های معمولا غیر قابل باور چگونه ممکن است؟

همان گونه که در بخش قبل توضیح داده شد ونتینو یک سایت حراجی است که در هر حراجی که برگزار می نماید چند قلم و محصول مشخص را تامین و عرضه می نماید. روش ونتینو اینگونه است که در هر حراجی با چندین تامین کننده بزرگ و خوشنام و یا تولید کنندگان معتبر وارد مذاکره شده و حجم قابل توجهی از خرید را ثبت سفارش می نماید. با این روش ضمن حذف واسطه ها ، با حجم خرید عمده ای که انجام می دهد قدرت چانه زنی بالایی بدست آورده و لذا می تواند قیمت خرید و تمام شده محصولات را به شدت کاهش دهد.  با این روش خرید، ضمن اینکه ونتینو به منافع منصفانه خود می رسد، خریداران نیز معمولا از قیمت ها بسیار راضی و خرسند هستند . بعضا خریداران در مقایسه قیمت های ونتینو با سایر فروشندگان ، دچار تردید می گردند که این همه اختلاف قیمت چگونه ممکن است؟ در حالیکه این قیمت ها واقعی و کالا ها، همان کالا هستند، با این تفاوت که بر اساس شرح بالا با قیمت بسیار مناسب تامین شده اند و ونتینو هم بر اساس یک سیاست تعیین شده در ساختار مدیریت آن ، پذیرفته است که برای بدست آوردن یک بازار بلند مدت با مشتریان وفادار به یک سود منصفانه، هرچند کم، ولی مداوم اکتفا کند.


ماجرای این کوپن های تخفیف چیه؟

ونتینو بطور دوره ای کالاهایی را با تخفیف ویژه حتی فراتر از تخفیف های موجود ارائه می نماید. این تخفیف ها در قالب کوپن های تخفیف زمان داری منتشر می شود که صرفا در زمان های معین شده قابل استفاده می باشد. خریداران گرامی پس از دریافت کوپن و پس از انتخاب کالا در صفحه نمایش صورت حساب می توانند کوپن های تخفیف خود را وارد نمایند تا از اصل صورت حساب صادره برای آنان کسر گردد. برای اطلاع یافتن از این تخفیف ها و از دست ندادن این کوپن های تخفیف فوق العاده پیشنهاد می کنیم حتما عضو کانال تلگرام ونتینو به نشانی wantino@ شده و همچنین صفحه ما در اینستاگرام به نشانی wantino1 را دنبال نمایید. پس حتما قبل از اتمام خرید عضو کانال تلگرامی شوید ، شاید کالای انتخابی شما جزو کالاهایی باشد که کوپن تخفیف دارد. با این عضویت از سایر تخفیف هایی که ارائه می گردد نیز پیش از دیگران مطلع شوید.